Mijn symbolen voor gevoel (Triggers)

plaats hier gerust fotos van schilderijen, kaarten, beelden enz. met andere woorden, jouw kunstwerken
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 05-03-2015 00:27

hoi Monique Amber

Wat creatief zeg en fijn als je niet kan of wil praten...Kan je toch nog laten zien hoe je je voelt,

groetjes silvia

pink
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-09-2013 20:45

Bericht door pink » 05-03-2015 20:53

mooi gemaakt, en goed dat je ze hier deelt.
Niet zo onzeker joh over jezelf, daar help je jezelf toch niet mee?

Gast

Bericht door Gast » 10-03-2015 07:59

Heel leuk die symbolen en heel herkenbaar. Heel leuk om te zien dat andere ook op een creatieve manier bezig zijn met hun gevoel. Mijn dochter van 16 en ik zijn allbei in behandeling voor psychische problemen. Zij had eerst creatieve therapie en zij vond dat heel fijn. Omdat we over zijn gestapt van GGZ naar Impegno is deze therapie gestopt. Nu doen we de creatieve dingen gewoon thuis, en je kan er heel veel gevoel in kwijt. Op dit moment zijn we bezig met collage's maken. Heel leuk, moet je ook eens proberen. Ik heb helaas geen idee hoe ik hier een foto bij kan zetten anders zou ik wat voorbeelden kunnen laten zien.

groetjes Jolanda ( joptimist )

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 10-03-2015 12:19

Hoi Joptimist,

Ja in creativiteit kun je inderdaad veel kwijt ik weet wel hoe je foto's kan plaatsen dus je kan je foto's als je het zelf wilt wel even aan mij mailen.
Als goed is heb je mijn mailadres. En anders geef ik die wel even via pb aan je.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 10-03-2015 12:34

Ik zal er straks wat foto's van maken. Kun je ook zelf foto's er bij zetten? Ik heb 2 linker handen wat de computer en tablet betreft, maar ik ben er heel hard mee bezig om het te leren. Dus als je mij zou kunnen leren hoe ik een foto bij een bericht kan zetten dan zou ik dat heel leuk vinden. De Avatar bij mijn naam is ook gelukt. Als het niet zelf kan dan mail ik ze naar je. Alvast bedankt voor het leren of voor het plaatsen.

Groetjes Jolanda

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 10-03-2015 12:36

Hoi Joptimist,

Is helemaal goed, ik zou strakjes proberen je stap voor stap te laten zien hoe je het kan doen. Maar moet nu ook wat anders doen. Maar straks even voor zitten oke :)

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 18-03-2015 18:35

Ik had de reacties hier niet meer gezien. Creatief bezig zijn is inderdaad heel fijn. Je kan er veel in kwijt. Ik doe aan papierknippen (papierknipkunst). Op het moment kom ik er niet veel aan toe. Geen energie. Deze symbolen heb ik dus zelf ontworpen. Eerst getekend op papier en dan uitknippen. En waar je het in uitknipt zie je de vorm ook in terug. Het positief en het negatief heet dat. Ik heb beide gebruikt. En een ei is symbool voor nieuw leven dat nog uit moet komen. Zo ben ik op weg van overleven naar leven door te leren voelen o.a.

Liefs,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Gast

Bericht door Gast » 18-03-2015 23:34

Allemaal heel herkenbaar en heel creatief. Ik ben een gevoelsmens en ik voel ook de emotie die er achter zit. Dat komt recht binnen in mijn hart. Heel confronterend, maar ook heel mooi, zo zonder woorden.

Liefs Jolanda

Plaats reactie

Terug naar “Creativiteit”