Gestopt met werken

Ondervind je problemen op je werk als gevolg van je misbruik kan je dat hier neerzetten, wil je iets anders over je werk kwijt kan dat ook
Plaats reactie
Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Gestopt met werken

Bericht door Jess » 04-06-2015 02:35

Ik ben helemaal gestopt met werken de therapie werd wel zo zwaar dat het niet meer ging ik mis het niet eens want sessies zijn zo zwaar dat ik daar al mijn kracht voor nodig heb. Heb toch wel paar jaar vol gehouden om te werken.

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 07-06-2015 03:35

Dit zal een zeer zware beslissing geweest zijn . Maar je hebt een keuze gemaakt die nu even goed is voor je.
Soms is het hard nodig dat je kiest voor jezelf en dit is zo een moment. Het is je teveel en dan heb je geen keuze.
Maar je had 2 banen . Klinkt gek hé . Maar aan jezelf werken is er ook 1 en het is heel zwaar om dat vol te moeten houden. Je probeerde het al met minder werken maar dat lukte gewoon niet . Je hebt er zo hard voor gevochten om het vol te houden ,
maar aan jezelf werken is zo een zware job die vergt 24 uur van de dag arbeid en dan een baan er naast is best moeilijk.
Dus is is heel goed dat je nu even pas op de plaats maakt en je echt volledig geeft om jezelf te helen en je te richten op je toekomst.
Zodat voor jou ooit de zon weer kan schijnen.

Plaats reactie

Terug naar “Werk (verborgen)”