Lut de therapeute!!

Als je je boosheid wilt uiten, gewoon even van je af wilt schreeuwen typen. Dat kan hier. Vloeken is wel verboden. Verder mag je schelden enz. Als het je lucht ga je gang!
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 19-09-2012 12:04

Silvia schreef:Nu ja al met de bibber om vrijdag terug te gaan krijg geen mail terug nu was wel een vrij grofe mail nu hoop ik dat ze niet kwaad op mij is hoewel ik nog wel kwaad op haar ben eerder teleurgesteld in haar,
Mijn leven is nu niet bepaald gemakzuchtig moet elke dag hard vechten
ach ja...
Ook al is het een grofe mail voor je gevoel het is goed om je gevoelens te blijven uiten dus ik vind het alleen maar goed van je.

Hoop dat je wat hoort en anders dat vrijdag een goed gesprek mag zijn.

Sterkte lieve Silvia ik weet hoe frustrerend het is als peuten niet terug mailen.

knuf
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 19-09-2012 22:49

Bedankt voor je reactie, lieve Sofie,

neen ik krijg niets terug en verwacht ook niets eigenlijk weet niet vrijdag we zullen wel zien stel me toch alleen maar aan volgens haar en ik ben gemakzuchtig ach ja...., het is overdracht en tegenoverdracht en het laatste kan ze echt niet tegen maar ze laar het wel zo ver komen was even kwaad en zei ik kan echt niets was wat aan het roep deed ze me na nja nja kan echt niets doen sloegen echt de stoppen door en heb ik heel wrede dingen gezegd nadien zei ze rustig roepte 3 maal mijn naam en zei dat ik terug moest gaan zitten dan moet ze ook weer niet lief gaan doen toch????
Die mail ja denk gewoon dat ik nog meer olie of het vuur gegooid heb er mee en ik denk dat ik haar daarmee nog meer afstoot terwijl ik haar dicht bij wil die overdracht relatie is gewoon vreselijk ik kan niet stoppen met houden van haar ook al ben ik vreselijk kwaad op haar
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 21-09-2012 12:10

hey Silvia,

ik wil je even een knuffel brengen... ik denk aan je meis, vandaag... heel veel sterkte bij de s]peut staks en ik hoop echt dat je wat rust mag gaan ervaren in dee stormvloed van voelen...

heel veel liefs en ik bid voor je....
damaris

Gast

Bericht door Gast » 21-09-2012 17:23

wat lief Damskey dank je wel

je gebed heeft geholpen denk ik ze heeft toegegeven dat ze dingen heeft gezegd die niet zo fraai waren ook uit frustratie dus ze veronderschuldige haar ook ze was lief en had de indruk dat ze me wou helpen nu ik hoop dat het zo blijft verdr zei ze ook dat ik me toch wat beter kon beheersen omdat ik niet met mijn tas had gegooid vorige keer wat ik dikwijls wel toe als ik buiten mijn zinnen ben en kwaad :oops:
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 21-09-2012 22:06

Oooh je klinkt ook meteen wat opgewekter... fijn hoor

enne..ook een groot compliment toch, dat je je nu toch meer kan beheersen dan voorheen...?

Ik vind het trouwens erg knap dat je zo jezelf durf te zijn bij je therapeut.... zo ver ben ik nog (lang) niet...


Fijn weekend... liefs,
Damskey

Gast

Bericht door Gast » 21-09-2012 22:12

Lieve Damskey
bedankt voor je bericht ook alweer hier,
Mezelf zijn is een groot woord denk soms als ik kwaad ben dat ik verander ofzo :wink: :oops: dan durf ik meer dingen die ik anders niet durf nu als dat altijd goed is?? soms wel soms niet soms schaam ik me enorm nadien :oops: Het komt omdat ik haar als een moeder zie en ik al zeer lang naar haar je komt er ook wel hoor meid
ja me beheersen omdat ik niet meer met mijn tas gegooid heb tja het is toch al iets :wink:
je ik ben opgelucht :)
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 22-09-2012 10:20

Mooi om het te lezen Silvia ook dat het beter gaat nu. En dat je niet met je tas hebt gegooid hi zie het voor me hahaha... sorry hoor. Maar ja ben zo blij dat het goed is gegaan.

Je bent echt goed bezig hoor.

Liefs en knuf van Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 22-09-2012 14:27

Lieve Sofie,
bedankt voor je reactie geeft niet hoor moet er ook dikwijsl ook om lachen nu niet op t moment zelf hoor dan ben ik te kwaad
maar nadien wel ben ook opgelucht geloof me een kwade Silvia die met haar tas gooid kom je maar beter niet tegen :wink: :oops: :lol:
silvia

Gast

Bericht door Gast » 20-06-2013 01:05

lastig,haat liefde verhouding
het is niet moeilijk om je niet te begrijpen,begrijp je heel goed
je wilt dat ze voor je klaar staat,je gelooft,je helpt
en die zorg hoort zij je toch een beetje te geven

mijn peut zei laatst,zo van,ik kon je niet laten gaan
het was mijn taak als hulpverlener om je bij te staan,om je een hand te reiken,zodat je er weer even tegen aan kan
het is lastig als je niet altijd op dezelfde voetstuk staat
ja zij staat ook misschien er anders op dan jij
maar ze hoort je wel te helpen waar nodig is
en tuurlijk moet je zelf ook wat doen,maar als je hulp vraagt,dan verwacht je ook hulp te krijgen

dikke knuf

Gast

Bericht door Gast » 21-06-2013 23:22

Hoi Light in darknes,

Met mij en mijn therapeute verloopt het momenteel heel goed gelukkig weer en ze heeft me ook nooit laten vallen ik mocht altijd weer komen gelukkig alleen nu haat ik haar wel een beetje maar dat is om dat ze gaat stoppen met werken

liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Boosheid (verborgen)”